25 April, 2006

I AM A HKU ARCHIAN



今日工作忙得不可開交
開會啦, 趕presentation嘅嘢
我都十分有效率地完成 mission impossible
感謝主

放工後番咗hku
仲同傻仔雄吹咗半個鐘水
得知dean of hku arch 有大改革
新官上場三把火
人人苦不堪言
就連榕榕姐都唔撈
repro 都被迫要摺
printing room 六點後不可內進
cad lab 都話要 closed
hku arch 獨有傳統的包制都要被打壓
有冇搞錯? 真有點兒看不過眼
話晒我都係 arch 一份子
眼見 department 搞成咁都不得不興幸自己grad得合時
包仔包女就慘啦!
傻仔雄仲千叮萬囑"走得就好走啦!"

唔......也許吧!
傻仔雄, 我也祝你有好前途

回家的途中
不禁想起三年大學arch生活
的確十分艱苦
但我立即又想起相中的經歷
同學仔嘅互相勉勵
一切盡在不言中
或許這是我其中一個唔捨得hku嘅原因
係咪好傻?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home