30 December, 2007

認罪_悔改_感恩

心中的魔鬼們又一次得勝.....
主呀,我對唔住祢
祢這麼愛我
祢豐豐富富的給我
(看,出門前袋是空的,回家卻是裝滿了我所需要的,祢知道我的需要比我還清楚)
至我一無所缺
但我卻一次又一次背叛祢,虧欠祢
我對祢的信心的確不足
我是有罪的
聖靈的責備是對的
求神祢赦免
我會改
我會為主而作,將一切榮耀頌讚歸於祢

今日在教會看了"Facing the Giants"
得着良多

1. With God, all things are possible
2. When we win, we praise God; when we loss, we praise God as well
3. Don't be afraid, trust our Lord. He has already prepared everything good for us. But sadly we just focus on the things in front. So, we have to prepare our field to receive his grace
4. Even we are in the trough, we still love you our God

0 Comments:

Post a Comment

<< Home