28 April, 2006

十萬個開心嘅一日


雖然最終無買到Anna Sui嘅T-shirt因為都幾貴
雖然今日係Patrick's last day

一個同我背對背坐, 但經常msn嘅同事
但今日我真係好開心, 好開心, 好開心, 好開心..............

今日雷雯請去魚一丁食包飯
波記都有出席, 兩個包主好可愛
啲嘢都幾好食, 但lunch同公司去咗食上海嘢
Patrick 又請食cheese cake
所以無胃口
anyway, 食少啲係好事

最出乎意料之外就係我去完toilet
一出嚟就見到大大包主
嘩, 真係十萬個開心 !!!!!!!!!!
尤其一個你原本以為佢身在英國唔會點見到面嘅人
正正係咁細小嘅空間出現在我眼前
不敢相信
呆了一秒之後真係感動到想hug住佢
大大包主雖然鬧過我
但其實佢好錫我
記得係我最無助嘅時候佢盡力幫我
我哋仲約定下星期去飲嘢
I am looking forward !!!!!!!!

其實我好幸運, 個個包主對我都好好
Janice, John Yeung, Jamie, Bobby, 波記, 雷雯
無佢哋嘅話
我都唔知死咗幾多次lu
所以, 各位包主, 多謝晒_______

0 Comments:

Post a Comment

<< Home