26 September, 2009

EQ高VS俾人”合”

今日真係好嬲好嬲好嬲, 嬲到出唔到聲, 覺得好受委屈, 真係想喊出嚟, 今次應該係出嚟做嘢以來第一次咁受氣!

今早番OFFICE諗住收圖, 點知PLOT出嚟嘅圖唔見晒, 追問之下先知CONSULTANT’S DRAFTS 當垃圾掉咗, 果一刻我真係唖咗, 心諗 “有無病呀! 問都唔問同我掉晒啲DEADLINE TENDER A1 圖! 最悪頂嘅係SORRY都無一聲, 唔知錯不突止仲大聲夾惡話我哋 “成日”都PLOT玩唔收圖, 阻住佢哋出圖喎, 仲話我哋啲 “垃圾圖” 成日阻住PLOTER! 佢都痴線嘅, 你無病呀! 唔收一晚嘅圖就係“垃圾圖”, 就要掉家啦! 我最憎就係態度差勁又唔尊重人的人, 不是合作做好件事, 而是玩嘢玩針對° 果一刻我真係出唔到聲, 因為我知道再同佢哋鬧, 我一定忍唔住淚灑人前, WHICH IS 我絕對唔容許自己咁做°

於是我冷淡一句 “OK, 我無時間同你哋爭吵, 我要做嘢” EQ高到我不能想信, 於是番回位, 收殘局° 其實這只是爭吵嘅開始, 之後MANAGEMENT之間嘅EMAIL罵戰, 做錯事的一方更反話我哋屈佢, 仲大大聲聲係OFFICE係背後哭鬧我們BUT ACTUALLY WE ARE JUST SITTING VERY NEAR AND HEAR EVERYTHING° 俾說話我聽真係好難受, 但由此至終, 我都保持沉默, 的確沉默是金°人善被人欺, 俾人 “合”到出唔到聲可能係內弱, 但為大局忍氣吞聲屈完又屈都在所不計°

其實公道自在人心, 明眼人都知發生什麼事, 唔係靠惡靠大聲靠喊就得嘅, 雖然今日唖子吃咗黃蓮, 但有時無聲勝有聲, 因為真正得欣賞的人是我°

1 Comments:

At 4:18 AM, Anonymous Anonymous said...

here is someone who stand in your side!!

 

Post a Comment

<< Home